Кожен об'єкт житлової і комерційної нерухомості вимагає управління. На певному етапі у власника будинку або ресторану, вілли або готелю утворюється ряд питань про те, як управляти об'єктом грамотно. Управління нерухомістю включає ряд значущих моментів, що стосуються функціонування, технічного стану та обслуговування нерухомості, аж до юридичної підтримки власника об'єкта. Якісне управління дозволяє здійснювати контроль будівлі з метою утримання її в чудовому стані, здатному працювати на успіх бізнесу і забезпечувати прибутковість. Вірна розстановка акцентів в управлінні нерухомістю значно підвищує окупність об'єктів. Управління вимагають не тільки окремі та комплексні будови, але й земельні ділянки.
Повна організація контролю і управління включає всі технічні сервіси, необхідні для функціонування будівлі, догляд та прибирання об'єктів і території, охорону об'єкта, ведення доходів і витрат з утримання об'єкта та контроль за розподілом коштів, призначених на утримання нерухомості, взаємодія з орендарями та підтримка умов, обумовлених контрактом (у разі здачі об'єкта в оренду).
Перелік послуг з догляду за Вашим будинком, котеджем, віллою або квартирою в Греції, обмовиться в річному договорі з нашою компанією.
Вартість стандартних послуг з догляду (за договором) - 50 євро на місяць. У вартість включені:
- Огляд приміщення, водопостачання, електричної проводки (2 рази на місяць)
- Повідомлення замовника у разі неполадок
- Провітрювання приміщення
- Оплата поточних рахунків
А також, надаємо послуги з нагляду нерухомості за запитом без підписання річного договору. Наприклад, оплата одного рахунку за електрику коштуватиме 10 євро. Рахунок за електрику приходить раз на два місяці, і його розміри визначаються показниками лічильника. Рахунок за воду - хай це здасться дивним для країни з невеликою кількістю джерел прісної води, але саме даний рахунок найбільш безболісний і приходить раз на чотири місяці, оплата також проводиться за лічильниками.