Веб-пошуковик Google зафіксував збільшення на 19% пошуків по фразі «поїздка в Грецію». Для мобільних пристроїв збільшення пошуку складає 72%.
Про це повідомив Google в ході проведеного днями заходу, приуроченого презентації ініціативи «Grow Greek Tourism Online», яка спрямована на підвищення комп'ютерних навичок фахівців в сфері туризму.
За даними Kathimerini, більшість онлайн пошуків, вироблених за ключовим словом «поїздка в Грецію» за 2015 рік зроблено з Великобританії, Німеччини, Італії, США та Франції. Серед 20 найбільш популярних напрямків пошуку стали Афіни, Крит, Родос, Пелопоннес, Салоніки, Лефкас, Санторіні.
За оцінками Google, в цьому році, за допомогою групи з 20 фахівців-радників, які будуть подорожувати в 30 районах по всій Греції, можна буде в три рази збільшити число професіоналів в індустрії туризму. Крім того, на основі даних Google, багато грецьких туристичних компаній не використовують потенціал інтернету в повній мірі. Так, всього у 8% компаній є онлайн бронювання через їх сайти.