
У Лондоні пройшла виставка Natural & Organic Products Europe 2019, присвячена натуральним і органічним продуктам харчування. На ній була представлена і продукція з Греції. Вона викликала підвищений інтерес відвідувачів.
Експерти харчової індустрії відзначають, що незважаючи на високу вимогливість британського ринку і велику кількість конкурентів, грецькі виробники впевнено присутні на ньому. І частка натуральних і екологічних продуктів із Греції швидко зростає.
Мета виставки Natural & Organic Products Europe 2019 полягала в презентації біо-продуктів, а також у налагодженні партнерських відносин між імпортерами та виробниками. Для тих, хто проявить інтерес до грецької продукції, в посольстві Греції в Лондоні працює спеціальне бюро. У ньому буде надана вся необхідна інформація щодо експорту грецької продукції.
У чому успіх грецької продукції
Фахівці пов'язують популярність грецької біо-продукції з екстраверсією національної економіки. А вона сприяє стрімкому збільшенню експорту. Ще одна обставина, яке позитивно впливає на попит greekecofood, полягає в постійному якісному поліпшенні продуктів харчування, які експортують із Греції.
Але не тільки якісні і смакові характеристики впливають на популярність грецької біо-продукції. Вони мають цікаву упаковку, яка забезпечує вмісту тривале збереження. На користь грецьких виробників працює і грамотне просування товарів, тому вони дуже конкурентоздатні на європейському ринку.
Споживачі з усієї Європи дають йому дуже високу оцінку грецькій продукції. Вони відзначають її чудовий смак і натуральний склад. Особливо затребувані екологічно чисті продукції з Греції в країнах Північної Європи. І в усьому світі цінується унікальний грецький йогурт, в якому 46% протеїну і понад 26% кальцію.
Політичні фактори
Також варто відзначити, що британські імпортери знаходяться в невизначеності через Brexit. Зараз вони не можуть приймати важливі рішення і розробляти стратегію подальшої роботи, поки не будуть вирішені політичні питання. При цьому Греція робить все можливе для освоєння нових каналів збуту продукції. Її експорт постійно розширюється. А активний вихід на світові ринки пов'язаний із тим, що країна поступово виходить із кризи.
Британський ринок став стратегічним для виробників на середземноморському узбережжі. Імпортери з цієї країни проявили інтерес не тільки до великих, а й до дрібних грецьких виробників натуральної косметики та екологічно чистих продуктів. Як повідомляють грецькі представники, Велика Британія так і буде залишатися основним торговельним партнером для Греції і всього Європейського Союзу, незалежно від того, в якому напрямку вона продовжить свій розвиток.